JS.2023.030

Goed modern onderwijs

Elke Juliana-leerling ontwikkelt zich in een fijne, uitdagende en passende omgeving, waarbij de eigen talenten, mogelijkheden en grenzen uitgangspunt zijn. We spelen daarbij ook in op leerstijl en persoonlijkheidseigenschappen. Dit noemen we gepersonaliseerd leren: maatwerk bieden.

De lokalen zijn up-to-date ingericht en de kinderen werken met moderne materialen. Er is voor elke leerling een Chromebook. Zo kan elk kind heel efficiƫnt aan zijn weektaken werken en oefenen in wat het nog net niet kan. De lesstof blijft hierdoor voor elke leerling boeiend en uitdagend. Met verrijkingsmateriaal als Acadin en Meesterwerk spreken we meer- en hoogbegaafde leerlingen aan op hun specifieke leerkwaliteiten.