JS.2023.018

Kennismaking en rondleiding

De meeste ouders komen kennismaken als hun peuter bijna 3 jaar is. Directeur Caroline van Reenen leidt jullie graag rond om 8.45 uur, bij de start van de dag. Bij groep 1 en 2 is er ook tijd om de klas in te gaan, om een goed beeld te krijgen van ons kleuteronderwijs en de sfeer.

Na de rondleiding volgt een gesprek, waarbij de schoolgids de leidraad is. Er is alle ruimte om vragen te stellen. Tijdens dit gesprek kan de peuter even lekker spelen. Na afloop krijgt u de nodige informatie mee en kunt u thuis rustig overdenken of onze school qua onderwijs en identiteit bij u en uw kind past. Indien u voor onze school kiest, bekijken wij of er plek is en of we de zorg kunnen bieden die uw kind nodig heeft.