JS.2023.094

Voor- en naschoolse opvang

We delen ons gebouw met peuterspeelzaal Juultje en BSO Hofkanjers (Dichtbij). Er is een goede samenwerking met beide organisaties. Peuters op Juultje zijn al helemaal gewend aan het gebouw als ze naar de Juliana komen. Ze weten snel de weg en kennen al veel gezichten. Er is een goede overdracht tussen de leiding van deze peuterspeelzaal en onze leerkracht van groep 1.

BSO van Dichtbij kinderopvang

Wij bieden jouw kind een veilige, liefdevolle plek waar hij/zij uit school met veel plezier naartoe gaat en zich verder kan ontwikkelen.

Volop activiteiten

Of het nu gaat om een sportactiviteit, kookworkshop, schilderen of de natuur ingaan: bij onze BSO hoeft je kind zich niet te vervelen! Met ruim 30 BSO’s in de gemeenten Vijfheerenlanden, Asperen, Culemborg en Tiel is er altijd een BSO dichtbij.

De activiteiten bij onze BSO sluiten altijd aan op de leeftijd en interesse. Er zijn aparte groepen voor 4-7 jaar en 8-12 jaar. De jongsten vinden het prettig om in een vertrouwde omgeving te spelen, in of dicht bij school. Oudere kinderen zoeken meer zelfstandigheid en uitdaging, bijvoorbeeld op onze sport-BSO’s of de kinderboerderij. Ook bij BSO's waar we kinderen in één groep opvangen, bieden we verschillende activiteiten aan.

Onze medewerkers halen je kind veilig op bij school. Om sommige locaties bieden wij ook voorschoolse opvang aan. Laat jouw kind spelen, talenten ontdekken en verder groeien bij onze BSO.

Dichtbij logo